@Judahonthebeats Choose Wisely Video

Thursday, April 9, 2009

Wow........

UPTOWN EMCEE XO SIGNS WITH KENNY BURNS AND THE GOOD FOLKS OVER @ STUDIO 43!

34 comments:

J-Sparks said...

Ok. that's wussup!!!! Congrats homie do your thing.

Lala. said...

Studio....4-3...Congrats.

**HOLLYWOOD** said...

I just wanted to say congrats 2 the homie XO!! A big salute from the kid Hollywood....

**HOLLYWOOD**
DC Stand UP!!

PHZ-Sicks said...

That's ill. Congrats, fam

Anonymous said...

I'm happy for them...hope everything works out for the best....

Ernie Davis

uptown all day said...

Smh

1. Wale blew a6ter leaving 43

2 marky-joke

3 xo-joke now

You was doing good by yourself son

Anonymous said...

Yeah , word in NY is KB is a dirty business dude and a bisexual,
he'll fuck u from both angles...lol
Congrats and be careful at the sametime XO!!

DJ Torkaveli said...

I hope XO makes the most out of the situation. Real talented dude

Anonymous said...

i thought u had to be african to sign with them.......

Anonymous said...

GREAT!!!

Studio 43, which claims to be a DC label, for the first time ever....signs an artist who is actually from DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


AMAZING!!!!!!!!!!!


WALE-Gaithersburg
MARKY-Waldorf


SEE?

Young Holla said...

Congrats, thats whats up...Another step for the DMV!


-Young Holla
www.hollafashions.com

Young Stef said...

Doesn't make sense. WTF XO?

son son said...

Goodluck XO! Your gonna need it son.

UPT- Born -N- Raised said...

Keep Grinding champ. Good Luck!

O.Smith of DeepSpace said...

Congrats and good luck X, we got u out here... a deal can b whatever you make of it.. Oh, and everybody hatin on 43 need to go check out that Marky - Nothing is 43ver mixtape, the joint goes

Anonymous said...

so another artist who won't do shit after getting "signed." what does signed even mean to studio 43? they will promote your mixtape on myspace and twitter? because that is all i have seen....

KT said...

congrats dude!!!

Anonymous said...

Congrats to Studio 43 and R.I.P XO!!! Studio 43 is a grave yard...at least Marky is signed to Universal...hopefully KB pulls to get XO signed with a major label...and whats up with Top Notch???

~Knock out king~

Anonymous said...

I can't believe niggas is HATIN on XO for makin a move...

At least be constructive w ya lame as criticisms... WHACK ASS NIGGAS KILL ME... YOU SHOULD KILL YASELVES AS WELL!..

GOOD SHIT XO, best of luck

Mr. 40. Watt said...

Congrats 2 da big homie X.O. he been seriously grind'n in dis city 4 a long ass time!!! Now wit Top Notch, X.O., & Marky all on 1 camp they gotta really sick roster wit a lotta variety!!! Stop hate'n on Studio 43 just cause they're walk'n while bamma ass bloggers still talk'n!!!

- Mr. 40. Watt -

youtube.com/mr40watt

youtube.com/eoneletter

Monkeyznabarrel.com said...

That's whaz up! Congrats Xo!

UPSET THE SETUP said...

Congrats to XO!

I love how haters want to talk down every move other people are making, but ain't doing shit themselves but posting anonymous comments on a blog...

When we talk about the crabs in the barrel, fore the records THAT'S YOU.

pass the old bay!

UPSET THE SETUP

JUST ANOTHER DIRTY TOPP DOGG said...

CONGRATS DUDE

Anonymous said...

Laughing at all the niggas talking about who's doing what....yall all on this joint bloggin, yall in the same boat. And its the internet...so you dont know who anonymous bloggers are, so how you gonna know what moves they are making? Dumb ass bloggers!!


DDot Omen

Cayan said...

Congrats homie, i hope this means more dope music from him

J-$crilla of Guns-N-Butter/Inner Loop Records said...

lol at pass the old bay. ^^^

lets go XO!

Anonymous said...

I dont understand the move but xo is the only one that should understand the move. congrads tho son.

SINITUS TEMPO said...

CONGRATS MY DUDE FUCK THE HATERS...MAD AS SHIT YOU AINT IN HIS SHOES THAT SHOULD SHOW YALL THAT YOU NEED TO WORK A LITTLE HARDER AND NOT EXPECT THINGS TO JUST FALL INTO YOUR LAPS.

DDotOmen.com said...

um for the record, whoever commented as "DDot Omen" wasn't me. everyone knows I comment as myself on here.

try again.

Anonymous said...

congrads

Anonymous said...

Smh.

LoL.
"Do you know know know know? Where you're going?'

- X.O.

Good luck bruh.

but i hope you're answer isn't, no.

dre - DistrictFresh.com said...

good stuff
keep doing what u do

Ardamus said...

congrats X.O.

Unknown said...

Damn..thats alot of hate right there..one second ago..more than most of these same dudes was on OX's nuts..lol..so fucked up..anyways...Concrats yo do your thing.